Prezent dla chłopaka.

 

dark-1720324__340

Mój chłopak ma niedługo urodziny i jest informatykiem. Co można więc jemu kupić? Nie będę się bawiła żadnymi informatycznymi nowinkami, bo na tym się kompletnie nie znam i mogę się szybko spalić. Często narzekał mi, że ma plecak, który już jest stary i niemodny, ale nigdy nie ma czasu zajść do sklepu, żeby coś sobie wybrać: D Zrobię to za niego ja, w końcu od czego ma się dziewczynę: D Tak jak moja siostra mawia, w internecie znajdziesz bardzo dużo ciekawych rzeczy, a przede wszystkim o wiele tańszych: D Takim sposobem trafiłam na ten artykuł http://zakupowyporadnik.pl/plecak-laptopa-17-cali/, ma całkiem fajne rady. Co tu dużo pisać sami zobaczcie, a ja już się chyba zdecydowałam, jaki wybiorę: P.

Leave a Reply

